19/09/2020

Afgelopen voorjaar zijn de leden van LC IJsselmonde twee zaterdagen actief geweest in de Oranjespeeltuin in Barendrecht. De werkzaamheden gingen dit jaar verder dan het alleen zomerklaar maken van dit unieke speelparadijs. Er stonden ook een aantal (ver)bouwklussen en beplanting op de verlanglijst. Dankzij clublid en hovenier Paul Casteleijn kon de hele lijst professioneel worden afgewerkt. Het bestuur van de Oranjetuin was daar zeer verguld mee en nodigde de Lions uit om nog eens terug te komen. Dit keer niet met gereedschap maar met partners en (klein)kinderen. Dat gebeurde op zaterdag 19 september. Het weer zat mee en gezamenlijk konden we nagenieten van de mooie klussen. Voorzitter René Dijkers verwelkomde ons en de kinderen hebben heerlijk gespeeld. We komen hier zeker terug!