16/03/2024

De leden van Lionsclub IJsselmonde staken op zaterdag 16 maart tijdens NL Doet de handen weer uit de mouwen in de Oranjespeeltuin in Barendrecht. Er waren flink wat reguliere reparatie- en onderhoudswerkzaamheden aan speeltoestellen en gebouwen. Daarnaast zijn er ook nieuwe picknicktafels geïnstalleerd, en is het voorterrein grondig gereinigd. Ook de groenvoorziening kreeg vakkundige aandacht. Paul Casteleijn, zelf ook lid van de Lionsclub, zorgde voor professioneel gereedschap en goed materiaal, en coördineerde de werkzaamheden.

NL Doet in maart is een ideaal moment om de speeltuin zomerklaar te maken. De klussenlijst is elk jaar weer fors. En voor de leden van Lionsclub IJsselmonde is NL Doet de afgelopen jaren een vast moment in de agenda. Inspanning en ontspanning gaan op zo’n dag hand in hand. Samen met andere vrijwilligers is er afgelopen zaterdag heel veel werk verzet. De Oranjetuin ligt er weer schoon, speelklaar en veilig bij.