13/07/2020

Op zaterdag 11 juli hebben leden van Lionsclub IJsselmonde de laatste klussen afgerond in de Oranjespeeltuin in Barendrecht. Een paar weken geleden was er al hard gewerkt aan onderhoud, constructie en de begroeiing. Afgelopen zaterdag zijn de punten op de i geplaatst. Zo werd onder andere een grote zogenoemde ballenvanger geplaatst en is er op diverse plaatsen nieuwe beplanting aangebracht. Ook was er nog wat constructie- en onderhoudswerk te doen. De coördinatie was weer in vertrouwde handen van hovenier en Lion Paul Casteleijn, die ook de materialen en groenvoorziening beschikbaar had gesteld. De aanwezige kinderen vonden het allemaal reuzespannend. De Oranjespeeltuin verkeert weer in puike staat.