03/09/2018

Op maandagavond 3 september vierde de Stichting Present Barendrecht haar tweede lustrum met een Benefietavond in de aula van Het Groene Hart (CSG Calvijn). Lions Club IJsselmonde, al jaren trouwe partner van Present, had de organisatie van de avond op zich genomen. De meer dan 200 gasten zorgden voor een gezellige drukte in de prachtige aula, en waren verdeeld over 40 teams intensief in de weer met een ‘pub quiz’. Tussendoor genoten de aanwezigen van de sfeervolle en veelzijdige muziek van VIVID 3.0. De leerlingen van Calvijn Groene Hart verzorgden de hapjes en drankjes, welwillend gesponsord door lokale ondernemers. Met deze jubileumavond haalden de Lions een mooi bedrag voor Present op. Aan het eind van de geslaagde avond reikte Lions-president Peter Jongenotter een cheque van ruim 7.500 euro uit aan de kersverse voorzitter Petra Teunissen. Die was daar zichtbaar verguld mee.