24/09/2023

Op zaterdag 23 september 2023 ontving LC IJsselmonde een delegatie van zusterclub LC Mönchengladbach-Reydt. Het betrof de jaarlijkse uitwisseling in het kader van de jumelage tussen beide Lionsclubs. LC IJsselmonde was dit jaar de organiserende partij en had een interessant programma in Zeeland samengesteld. De ontvangst was in het indrukwekkende Watersnoodmuseum in Ouwerkerk, waar ook de lunch werd gebruikt. Daarna ging het gezelschap naar Zierikzee. Daar ging een deel van de Lions aan boord van de Zuidvliet, een bijna 100 jaar oude voormalige veerboot. Het andere deel van het gezelschap maakte een stadswandeling door Zierikzee met een gids. Na een gezellig afsluitend diner namen onze Duitse vrienden afscheid en gingen weer op huis aan.