14 oktober 2019
De Wijn Goeroe, Rotterdam

Op maandagavond 14 oktober 2019 organiseert Lionsclub IJsselmonde zijn jaarlijkse wijnproeverij. Wij willen u hiervoor graag uitnodigen. Vanaf 19.00 uur bent u van harte welkom in het unieke wijnpakhuis van De Wijn Goeroe aan de Schuttevaerweg 23 in Rotterdam (Spaanse Polder). We zijn daar te gast bij Lammert Wiegmink,  gepassioneerd sommelier (voorheen o.a. Parkheuvel) en wijnkoper. Hij staat garant voor een aangename en leerzame avond en fantastische wijnen met een zeer aantrekkelijke prijs/kwaliteitsverhouding. Bovendien gaat per verkochte fles een mooi bedrag naar het goede doel. Zo snijdt het mes aan twee kanten.

Tijdens de proeverij maakt u kennis met een grote diversiteit aan witte en rode wijnen uit Europa & Zuid-Afrika. U zult bovendien ontdekken dat duurzame productie ontegenzeggelijk tot kwaliteitsverbetering leidt. U werkt dus niet alleen mee aan een betere wereld, maar doet u zelf ook nog een plezier. Tijdens de proeverij gelden mooie aanbiedingen voor alle gepresenteerde wijnen.

Opbrengst dit jaar naar KiKa

Jaarlijks krijgen ruim 550 kinderen in Nederland kanker. Op dit moment geneest 75% van deze kinderen. Dat moet en dat kán beter. Het doel van KiKa is om dit percentage te verhogen naar 95%. KiKa werft fondsen voor vernieuwend onderzoek en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker, gericht op minder pijn tijdens behandelingen, meer genezing en een hogere kwaliteit van leven op latere leeftijd. Daarnaast richt KiKa zich op het geven van voorlichting over kinderkanker. Dit jaar gaat de opbrengst van de Lions Wijnproeverij naar dit belangrijke doel. Door wijn te bestellen brengt u het einddoel – kinderen kankervrij – een stapje dichterbij.

Aanmelding

Aanmelden voor deze wijnproeverij kan via uw contactpersoon van de Lionsclub, of via email: alfred@koolcc.nl. Inschrijfgeld bedraagt 10 euro per persoon. Graag vernemen we met hoeveel personen u komt. We verwachten een hoge opkomst, dus wacht niet te lang met aanmelden. Vragen? Bel Alfred Kool: 06-53 211 222. We starten om 19.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur). Tijdens de proeverij kunt u genieten van passende hapjes, waardoor uw smaak- en geurvermogen niet worden aangetast. We gaan ervan uit dat u wel wat – niet te kruidig - heeft gegeten. Tot 14 oktober!