30 augustus 2019
Golfclub Cromstrijen

Op vrijdag 30 augustus 2019 organiseert onze club samen met Lionsclubs Hoeksche Waard, Schiedam en Zevenbergen ons jaarlijkse golftoernooi voor het goede doel. Het evenement vindt plaats op een van de mooiste golfbanen uit de wijde regio, Landgoed Vereniging Golfclub Cromstrijen in Numansdorp. De netto-opbrengst van het toernooi komt volledig ten goede aan stichting Hulphond Nederland. Een hulphond voorkomt isolement en biedt nieuw perspectief en helpt daarmee mensen met een fysieke of geestelijke zorgvraag. Zie ook: www.hulphond.nl .

Bent u een enthousiast golfer én draagt u ons goede doel een warm hart toe, meld u dan aan via edwin@markus.nl  U ontvangt dan een inschrijfformulier. We begroeten u graag op een van de gezelligste toernooien van het jaar.